Jump to content

Update error 113


Guest Elviz

Recommended Posts

Men SPV (første udg.) fryser ved 51 % update....

Jeg har snakket med Orange, og en teknikker skulle ringe tilbage, men hvornår !!!!

Jeg kan ikke bruge min SPV, så jeg hentede mig en E200, men den er i jo heller ikke helt tilfreds med, kan jeg se :-)

Men det er da en væsentlig forbedring fra den første !

Jeg vil nu stadig gerne have den gamle igang igen hurtigst muligt.

Error 113 Hjælp !

Link to comment
Share on other sites

Dette er på eget ansvar.

prøv at pakke din update fil ud, så vil der være en fil der hedder noget med jump(et eller andet) lig den over på din spv, kør den, den vil nu kun kunne starte op i debug mode. Sæt den i cadlen og kør updaten igen. Dette skulle resette din rom. Prøv det, husk at lave en backup af dine ting. Hvis det går galt skal den en tur til Odense og laves.

Maves

Link to comment
Share on other sites

Det er flere andre som hadde smme problem fordi USB var ikke direkte koblet til PC men via hub, hvis din spv er tilkoblet via hub prøve å koble direkte til pc.

noen andre som hadde samme problem som hadde direkte koblet spv til pc løste problem ved å upgradere fra en annen pc

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy
Det er flere andre som hadde smme problem fordi USB var ikke direkte koblet til PC men via hub, hvis din spv er tilkoblet via hub prøve å koble direkte til pc.

noen andre som hadde samme problem som hadde direkte koblet spv til pc løste problem ved å upgradere fra en annen pc

Hvoror helvede har du ikk sagt det noget før? :?:

Jeg har bare spurgt på dette problem i så lang tid

uden nogle kunne give mig et svar.

Men jeg fandt da heldigvis selv ud af det. Så tak for hjælpen :lol: :wink: :D

_________________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Guest Sonofon Boy

Det var ikke sådan ment. :lol: nu havde jeg bare spurgt til dette problem i så lang tid uden nogle gad, eller kunne give mig et svar!... men jeg undskylder så mange gange, til alle der føler sig ramt... Sorry

___________

Sono

SPV: Orange

Merry Christmas

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.