Jump to content

opladning via usb der fulde med den første Spv ?? Hvordan?


Guest Cyber Killer

Recommended Posts

Guest Cyber Killer

Har desvære ikke fuldt så meget med på det sidste....

Men kan huske at der engang var en der skrev noget om at man kunne skille USB dimsen ad, (den der fulde med den første Spv) og lave noget om så man ikke skulle isætte opladeren for at lade imens den var sat til computeren, så med oplader direkte fra strømmen der køre gennem usb-stikket fra computeren.

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan man gør? og hvordan men i det hele taget skiller usb-dimsen ad. evt. vise det på nogle billeder? så man ikke gør noget forkert!

---------------------------------------------------------------------------------

Noget helt andet.... ang. brug af SPV i SAS-fly..... så hørte jeg fra lang tid siden, at de tillader brug af spv med "Radio Off"....

Er det noget Sas eller andre selskaber selv har sagt/skrevet?

hvis ja. hvor kan jeg så finde det sort på hvidt?

For så vil jeg tage en udskrift af siden og medtage når jeg skal flyve.. eftersom jeg flyver meget og har haft mange problemer med at ikke at få lov til at bruge min spv.

For det er ikke ligefrem flybesætningen der følger mest med i udviklingen, (de fleste tror stadig at den nyeste mobil er en 3310!!! :roll: ) og ingen af dem tror mig selv om jeg direkte viser når jeg slår "RADIO OFF" istedet bliver de sure og formermet... og det er jo ikke meningen.....

Så en udskrift "SORT PÅ HVIDT" med et SAS mærke eller med direktøren for SAS underskrift :lol: ville virkelig gøre underværker!

På forhånd TAK.... og tak for alle de gange i har hjulpet mig tidligere....

Link to comment
Share on other sites

Så en udskrift "SORT PÅ HVIDT" med et SAS mærke eller med direktøren for SAS underskrift :)  ville virkelig gøre underværker!

Tror du selv det ville hjælpe med en udskrift af hvad nogen har sagt tidligere, når de er så gammeldaws at de ikke tillader brug af telefoner med radio off ???

Efter min opfattelse er det mere et spørgsmål hvem du flyver med (altså personalet ikke selskabet) om de vil tillade det.

Nogle gange er der ikke problemer og andre gange skal jeg lige forklarer dem at jeg da godt ved at jeg ikke må ringe eller slå telefonen til i det hele taget, men at det er en lille pda jeg sider med og så er det intet problem.

Prøv næste gang at fortæl dem at det lige nu ikke er en telefon men en PDA, det har de hørt før og så glider det lidt nemmere :-)

Link to comment
Share on other sites

Men kan huske at der engang var en der skrev noget om at man kunne skille USB dimsen ad, (den der fulde med den første Spv) og lave noget om så man ikke skulle isætte opladeren for at lade imens den var sat til computeren, så med oplader direkte fra strømmen der køre gennem usb-stikket fra computeren.

Ja, det har kunnet findes på følgende link, som desværre er nede i øjeblikket:

http://w3.ridingzone.com/jc/usb.htm

:)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.