Jump to content

Lave om på homescreen


Guest cosmodk

Recommended Posts

Guest cosmodk

Ny står jeg i den heldige situation at man ejer en E100 jo.. altså spven (for de langsomme)

Jeg kan egentlig godt lide Oranges Screen layout som homescreen, men det holder jo ikke at have telmore og så de links der er på denne homescreen ikke virker..

Nu er det så i eksperter kan komme med ideer til hvordan jeg ændrer de links til noget jeg selv vil have?

Findes der en homescreen editor der kan åbne .hmi filer som oranges er så man kan editere dem? eller findes der en anden løsning?

Mvh

Cosmo

-----------

spv MM radio @ http://www.codes.dk

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

du kan starte med at trykke der --> homescreen <-- bagefter kan du trykke her --> search <-- og søge på spørgsmålet som er stillet og besvaret 1000 gange..

Tilsidst kan du læse her --> Din homescreen bliver styret af en XML-fil, du kan rette i denne fil med et simpelt program som Notesblok, fuldstændig som når man skriver HTML etc.

Alle nuværende programmer som påstår at kunne lave homescreens er af meget lav stadard, og kan ikke bruges til noget :lol: <--

//NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

Læs nu lige mit spørgsmål paddehat!

Jeg er 100% klar over at en homescreen er en samling af filer, hvor der heri er en layout xml fil..

Det er ikke det jeg spørger om..

Det jeg spørger om er.....

Hvordan ændrer jeg de hyperlink der er i Oranges .HMI fil til noget brugbart når jeg ikke kører med orange?

Er der en måde at hive denne xml ud og rette i den? eller?

//cosmo

Link to comment
Share on other sites

Har selv tænkt på det samme, og hvis du finder ud af det vil jeg gerne høre mere.

Har prøvet med forskellige skins men er hver gang endt med at blive træt af dem.

Ellers (med fare for at blive kaldt en paddehat :-) ) må vi nøjes med at bruge fuldt layout.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.