Jump to content

Ny Homescreen til jer allesammen


Guest cosmodk

Recommended Posts

Guest cosmodk

Jeg har sat og bakset lidt med noget XML programmering, og lavet min hjemmeside mobil med link på startskærmen på spven.

Det er det udvidede orange theme med lidt modifikationer, og et nyt farvelayout samt baggrundsbillede.

[klik for download]

home_cosmodk.jpg

------

Installations tips : Well kan kun forklare hvordan jeg selv gør. Jeg kopiere .CAB filen, og kun den (da .jpg filen bare er et screenshot af homescreenen fra mobilos. ) ind på mit Storage card. Så fyrer jeg op under Smartexplorer hvorfra jeg kører .CAB filen. Så vælger jeg at installere direkte på telefonen.. det funker ikke at gemme homescreenen på storage card. Og så virker det ellers som det skal.

------

I kan også browse til MMradio Mobile på adressen :

http://www.megamixers.net/mmmobile

//Cosmodk

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

Anden version der er lidt mere overskuelig med andet baggrunds billede samt nogle af farverne i menu er ændret

[klik for download]

home_cosmodk2.jpg

------

Installations tips : Well kan kun forklare hvordan jeg selv gør. Jeg kopiere .CAB filen, og kun den (da .jpg filen bare er et screenshot af homescreenen fra mobilos. ) ind på mit Storage card. Så fyrer jeg op under Smartexplorer hvorfra jeg kører .CAB filen. Så vælger jeg at installere direkte på telefonen.. det funker ikke at gemme homescreenen på storage card. Og så virker det ellers som det skal.

------

I kan også browse til MMradio Mobile på adressen :

http://www.megamixers.net/mmmobile

//Cosmodk

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

tror ikke jeg har en heh.. den er compilet med homescreen_setupgenerator tror ikke den laver en inf fil

Men har lige lagt den .inf fil i der bliver brugt af setupgeneratoren, måske den kan bruges. Den er pakket med ned i filerne nu hvis i vil suge

//cosmo

Link to comment
Share on other sites

Guest Steen på stoffer

Fed homescreen!! :lol: Meeen, kan du ikke lige kort forklare hvordan man skal installere det?? Prøvede bare at installere cab-filen, og derefter lægge jpg-filen ind i mappen home uden noget resultat...

Men det var vidst ikke lige sådan det skulle tackles!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

Man skulle kunne rename .cab filen til .hme istedet.. ved ikke har ikke prøvet bare læst det et sted..

Men har også skrevet installations tips i toppen af dette forum nu af hvordan jeg selv installerer den

//cosmo

Link to comment
Share on other sites

Guest Animefan

Jeps den er bare Fin! :lol:

Jeg beholder nu bare min jeg har nu, er helt ok med min ko :)

.oO( Takker Benjymous MANGE gange for at gide lave den til mig :D )Oo.

Link to comment
Share on other sites

Ser godt ud med de små ikoner foroven.

Kan man selv vælge hvilke genveje der skal være nede i de fire som også er der på orange full layout ???

Og så lige et generelt spørgsmål - kan man få telefonen til at vise næste aftale f.eks. 45 minutter før den begynder selv om den aftale man er igang med ikke er færdig ???

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.