Jump to content

Problem med spv e100 tænder lys


Guest cosmodk

Recommended Posts

Guest cosmodk

Jeg har et mindre problem med min E100, den er begyndt at umotiveret tænde lyset i skærmen uden nogen form for aktivering.. altså ingen opkald, eller smser der bliver modtager, eller gprs aktivitet.

Nogle der har samme problem? den er først begyndt på det stunt her siden oranges sidste opdatering.

Jeg aner ikke hvad man kan gøre, har prøvet alt der lige kunne falde mig ind... lidt trælst at ligge der og sove bare for at vågne til et BLIIIIINK fra mobilos der slukker igen bare for at tænde igen efter et par minutter.

Der kører ingen aktive programmer i telefonen der kunne gøre noget sådant.. har lukket alt med task manageren.

Så hvis der er en julenisse derude der lige akkurat ved hvad jeg snakker om og kender løsningen, eller årsagen til dette blinkeri må i meget gerne smide en besked her så jeg kan få det løst.

Mvh

//Cosmo

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Det skulle vel ikke være fordi du lader mens du sover?

Hvis du gør det skyldes det næsten 100% sikkert at telefonen beskytter bateriet. Det hænger sådan sammen at bateriet går i stykker hvis det bliver ladt for meget op, derfor aflader den telefonen lidt ved at tændeskærmen, og stoppe med at lade, sådan at dit bat ikke bliver skadet.. :lol:

Løsning? Lig din telefon med skærmen nedad :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har opplevd samme flere ganger jeg vet ikke hvorfor den plutslig bare tenner lys inni mellom men det plager meg ikke fordi den virker ellers helt normalt.

kanskje den begynner å savne meg når jeg ikke bruker den og gir signalet at den sjeder seg og vil ha oppmerksomhet :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

Nope heller ikke derfor, så burde den ikke reagerer når man sættet spven i Airplane mode.. det slår jo alt radio kommunikation fra på den..

Men der opfører min sig stadig tåbeligt heh

//cosmo

Link to comment
Share on other sites

in har altid gjort det .... de første mange gange bliver man overrasket - så vender man telefonen med skærmen nedad - så opdager man intet... Et Juletrick!!

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig set det :-)

Kunne det måske have noget med hvordan man har sat lyset i skærmen op - jeg mener inde i indstillinger for strømstyring ?

Jeg kan godt se at det er en fejl, men kunne det være et eller andet som er sat op forskelligt på vores tlf.

Kunne være meget sjovt hvis vi kunne finde ud af det ik`

min køre med bagrundslys i 15 sek og ingen pauseskærm :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.