Jump to content

Spv E200 vs. Mitac Mio 8380


Guest zewmuisc

Recommended Posts

Guest zewmuisc

hej ..

Jeg står og har mulgheden for at købe en helt ny Mitac Mio 8380 af en kammerat som har fået den fra tyskland... den er blevet opdateret med

den nye danske rom ... og jeg skal give under 3000 kr.

Mine spørgsmål er:

Hvad er forskellen på den og E200 (fordele/ulemper)? kan man vel installere de samme progarmmer som på spv ...osv. ??

den skulle være lige så hurtig: 200mhz 32mb rom 16mb ram..

selvfølgelig kan man ikke få den rep. dk men der kommer vel en dansk

importør af den på et tidspunkt.

den eneste forskel er vel bluetooth og MS2003 på E200 ???

kan i anbefale mig at købe den ellers skal jeg holde mig langt væk

fra den ... jeg kan ikke finde nogen dansk anmeldelse af Mitac Mio 8380

nogen steder ??

jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal ??? håber at i kan hjælpe !!!

Link to comment
Share on other sites

Du har ret i at bluetooth og MS2003 er de væsentligste forskelle på telefonerne.

Men jeg er faktisk blevet fortalt at Mio 8380'eren skulle være en rigtig god telefon.

Du ved sikkert at du kan læse meget mere om den her men tror faktisk at kr. 3.000,- lyder rimeligt, hvis den vel at mærke ikke er sim-låst. Telefonen kan iøvrigt software unlockes rimeligt let ved at følge dette link her.

Dog er det ikke sikkert at den nogensinde kommer til Danmark, hvorfor du selvfølgeligt står lidt dårligt stillet (med mindre du kan sende den til Tyskland) skulle den gå i stykker. Prøv at hør din kammerat ad om garantien dækker internationalt... hvilket jeg faktisk tror den gør? Ellers kan teleservice herhjemme måske endog hjælpe dig imod betaling, skulle det ske.

Hygge...

Link to comment
Share on other sites

den skulle være lige så hurtig: 200mhz  32mb rom 16mb ram..

Lyder som om den endda er hurtigere end en e100, (hvilket den nye e200 jo også er) som jeg syntes er blevet rigtig god efter den nye opdatering.

Den nye e200 har fået rigtig meget kritik og det er en af grundene til at jeg ikke selv har skiftet endnu, jeg mener ikke at indbygget kamera og bluetoot er nok til at få mig til at skifte fra den gamle når der så medfølger div. softwarefejl.

Nu skriver 4smartphonefolkene så at de har haft et møde med O og at de vil sende en opdate ud så snart de får den færdig ????

Har vi ikke hørt noget lign. før ???

Bare synd for 4smartphone at de ikke vidste at fejlene ville blive sendt med telefonen på markedet, så havde anmeldelsen nok set anderledes ud :-)

Den du har fået tilbudt, har derimod ikke (så vidt jeg ved) fået dårlige anmeldelser så der kan du nok være mere rolig.

Så det er sikkert at du nok får en rigtig god fon :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.