Jump to content

optagelse af samtaler???


Guest Railer

Recommended Posts

Guest sqlarsen

Hvilken tlf. har du?

På den gamle spv og E100 trykker du bare på record-knappen på siden, hvorimod man på E200 får fat i kameraet ved dette tryk.

Hvor fedt er det at tage et billede mens man taler i tlf? Det er smart at record-knappen normalt åbner kameraet, men det er en fejl at det samme sker under opkald.

Der er desværre ingen anden mulighed, end at du under opkaldet skal trykke på tilbageknappen, hvorefter du nu frit kan browse i menuerne, og den vej under talebesked kan du finde lydoptageren!

Det er en lang række tryk, og svært at holde samtalen igang imens :)

Link to comment
Share on other sites

SPVen kan IKKE optage samtaler. Man kan optage som en diktafon. mener det er noget med at hardwaren ikke understøtter optaglese under afspilling.. (efter hvad jeg lige kan huske). men jeg ved ikke om det samme er gældende for E200eren

Link to comment
Share on other sites

Næ jeg prøvede lige (med en Qtek 7070 = spve100) og jeg kan heller ikke optage en samtale mens jeg bruger telefonen.

Som diktafon fungere det fint og med en helt god lyd, hvis jeg ellers har forstand på det :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

For at lige runde den af:

Det virker heller ikke på E200, men jeg tror ikke på at det er et hardwaremæssigt problem. Det har jo vist sig, at der er op til flere software fejl i E200, så mon ikke at vi kan tilskrive det som årsagen til problemet?

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Det er muligt, jeg har hverken testet eller haft brug for det. Man kan bare undre sig over at det bliver ved med at være beskrevet i brugermanualen, senest E200.

I øvrigt er det fuldt lovligt at optage en samtale, sålænge modparten er informeret og har accepteret det. Så det burde være op til brugeren at håndhæve dette.

Det kan faktisk være lige så ulovligt at tage et billede med sin telefon. I en given situation, kan et knips med telefonen faktisk være strafbart (se evt. www.mobileasses.com). Det kan jeg ikke se nogle advarsler imod i manualen, er det fordi kameraer i tlf. er så nyt at et sæt love ikke er defineret?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg fik et fint lille program til at køre på E200 som hedder Echo...

prøv at se

Echo

hvor man kan downloade og prøve det gratis :)

Dog koster en fuld version lidt...

Så kan man lave et shortcut på skrivebordet for at starte det direkte f.eks. under en samtale. (Tror vist nok jeg måtte rode lidt med volumen og opsætningen for at få det til at virke).

Godt Nytår...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.