Jump to content

Gratis gprs!


Guest poul_

Recommended Posts

Guest Animefan

Hvis SMSerne også var Gratis kunne det bruges, for jeg vil ikke af med 1000 x 0,19 = 190kr eller mere for mine SMSer, har det HELT fint med at de er gratis! :)

Problemet er bare at det er 40kr pr. MB i GPRS 8)

Link to comment
Share on other sites

skriv lige hvis det virker?

Jeg prøvede at sende sms'er på nettet i udlandet, altså fra en gratis sms site...

Men det virkede ik, jeg tror så snart der ikke er et "prismærke" på bliver de skoddet..

Findes der virklig ikke en service der gør det muligt at sende sms'er via gprs.. Eller er det bare sådan at så snart noget er brugt af mange koster det penge..

For nogle år tilbage var sms'er gratis! :)

Link to comment
Share on other sites

Hvis SMSerne også var Gratis kunne det bruges, for jeg vil ikke af med 1000 x 0,19 = 190kr eller mere for mine SMSer, har det HELT fint med at de er gratis! :)

Problemet er bare at det er 40kr pr. MB i GPRS 8)

HVad med dual sim? Et simkort med hvad du nu har nu..(??) og et med gratis gprs..

Link to comment
Share on other sites

Der skal IKKE betales noget abb. for CBB :)

Så dual-sim løsningen er perfekt... Har selv kørt med den et halv års tid nu :D

Lækkert ikke at være nød til at installere Imeter.....

For der er jo ik noget forbrug at holde øje med :lol:

Glædelig jul til jer alle, samt et godt SPV år :)

Link to comment
Share on other sites

Det jo godt nok med at gprs abb'et er gratis men man skal jo stadig af med, taget fra ccb.dk

 GPRS

Pris pr. 1 MB data, der sendes/modtages

9,99 kr.

Men det nu stadig billigt, men helt gratis er det ikke...

Link to comment
Share on other sites

det ER gratis.., ved ikke hvor du har den der oplysning fra., men for at være sikker så har jeg hørt streamingRadio i flere timer for at teste.., det ville koste flere hundrede kroner hvis det ikke var gratis., såeh., jo det er gratis :)

Link to comment
Share on other sites

jah,.., det ser altså underligt ud, men jeg har altså gratis forbrug, så jeg lader bare være med at spørge dem., hehe Kunne lige forestille mig at det er pga en eller anden fejl i deres system,. :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.