Jump to content

Nyt SD-kort hvad skal der på ???


Guest zapin

Recommended Posts

Hej alle :-)

Så fik jeg lige et 256mb sd-kort i julegave :-)

Og nu kunne jeg godt tænke mig at få opkaldsbilleder på mine kontakter, ligesom jeg kunne tænke mig at få lagt nogle (fede) ringetoner ind på telefonen. (så alle de Nokia-folk jeg omgås ikke sidder der og blærer sig med deres)

Så var det at jeg kunne se at der er flere forskellige programmer på www.4smartphone.dk og hvilket skal jeg så vælge ??? (f.eks smart icu ??)

Ang. ringetoner hvad skal jeg bruge der(smarttones ??? ), og er der nogle gode sider med nogle på (må gerne være gratis :-) )

Sidste spørgsmål er - skal sådan et kort formatteres og hvordan ???

Skyd bare løs med gode forslag, jeg er helt blank (har aldrig prøvet det før :-) )

Link to comment
Share on other sites

Guest Simon Olesen

hej igen zapin

telefonen formaterer det vist selv når du sætter det i hvis det er uformateret. ellers kan man bruge sp task manager

ellers er smart explorer, jeyo personalizer, xmail, powertasks, listpro og smartface (picture to caller) programmer jeg er rigtig glad for

desuden er jeg ved at "læse" captain singelton fra www.freeaudiobooks.com

god jul og god fornøjelse med dit nye sd kort!

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

telefonen formaterer det vist selv når du sætter det i hvis det er uformateret. ellers kan man bruge sp http://smartphone.MoDaCo.com/viewtopic.php?t=7065>Task Manager

Ja så vidt så godt, det fandt jeg da ud af :-)

MEN nu vil jeg gerne have nogle ringetoner på :-)

Skal de være converteret til waw. eller er det noget andet ???

Og hvor ligger jeg ringetonerne ? på sd-kortet ville jeg foretrække :-)

Jeg sidder så lige og læser om at det ikke skulle være nødvendigt med smarttones for at bruge andre ringetoner, er det ikke det ?

Jeg er ude efter at kunne bestemme selv hvilken lyd jeg vil have til f.eks. mail - sms o.s.v.

HJÆLP :-)

Link to comment
Share on other sites

Ja så vidt så godt, det fandt jeg da ud af :-)

MEN nu vil jeg gerne have nogle ringetoner på :-)

Jeg er ude efter at kunne bestemme selv hvilken lyd jeg vil have til f.eks. mail - sms o.s.v.

HJÆLP :-)

Jamen nu virker det sørme :-)

Jeg smed smarttones "ud" og installerede jeyo personalizer som du skrev Simon :-)

SIMPELTHEN ET GENIALT PROGRAM Hvad skal vi med mere :-)

Nu bestemmer jeg pludselig selv hvad jeg vil bruge som thema - baggrund - ringetoner til ALT - og hvordan mine programmer skal ligge ( i hvilken rækkefølge) på min tlf.

Så her er en endnu gladere mand......

(p.s. tak til min kone, for julegaven) :) :D :lol: :) :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Simon Olesen

ja jeyo er sq. et fedt program, og så det jo gratis :-)

har du ellers fået nogle fede temaer/ringetoner ?

jeg overvejer lidt at lave mine egne wav. filer fra mp3´er men det er jo nok besværligt :-

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

har du ellers fået nogle fede temaer/ringetoner ?

jeg overvejer lidt at lave mine egne wav. filer fra mp3´er men det er jo nok besværligt :-

Posted from my SmartPhone!

Ja jeg har fået rigtig mange :)

Og nej det er ikke spor besværligt, når du bruger winamp til at convertere dem om til waw.

Når du først har instillet winamp, er det sådan set bare at klikke på filen og vupti, så er det en wawfil.

Foreløbig har jeg "James Bond - MIB2 - Impossible mission - jenny from the block - 3 stk med safri duo - Rocky - Tim Christensen OG mange flere.

Så har jeg en ven som har fået tilsendt noget mail, fordi han ikke kunne finde ud af det selv (hvis du forstår) :-)

Der er rigtigt mange ringetoner som du kan hente på nettet og selv convertere om så det er bare at gå igang.

Når selv jeg kan finde ud af det, så kan alle :D :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest NederSoren

Tja det er da simpelt. heldigvis for mange er det blevet meget simplere end det var i starten, hvor der ikke fandes programmer der gjorde der hårde arbejde for en.. Den gang blev man sgu nødt til selv at ændre registrerings filerne, og manuelt smide skins ind på ens kort, eller telefon :)

Nu kan du jo så begynde at kigge på nogle spil at smide ind :D

Kig i spilområdet på www.4smartphone.dk

Jeg kan kraftigt anbefale SmartXmas som er en gratis udgave af Smartanoid (som også er gratis for MoDaCo Plus medlemmer)

Hvis du er til puzzles er der en masse gode tetris-kloner, og spil som BoxyPocket.. Men kig dig omkring, og te-løk med kortet :lol:

/NederSoren

Link to comment
Share on other sites

Nu kan du jo så begynde at kigge på nogle spil at smide ind :)

Kig i spilområdet på www.4smartphone.dk

/NederSoren

Jowtak Neder og ja der er mange spil på 4smartphone, jeg har da også lagt et par stykker på bl.a. bio-login som ser ret blæret ud når alle de smarte nokiafolk står og praler, så siger man lige "jeg skal lige godkendes af min fon, prøv lige og se om den godkender dig" :-)

Men ellers er jeg ikke så meget til spil på min telefon, skal det endelig være skal det være noget godt gammeldaws noget som spvman - tetris - og lign.

Dem har jeg også lagt på for sjov.

Jeg tænkte på om man kan forkorte en ringetone med winamp ??

Nogle gange er upraktisk at melodien fortsætter til den er færdig, når man "bare" har fået en sms.

Hvordan stopper man den ??? eller kan man ikke det ??

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ
Jeg tænkte på om man kan forkorte en ringetone med winamp ??

Ikke mig bekendt, men man kan forkorte ringetoner med mange andre programmer. Jeg bruger et SUPER simpelt program der hedder Wave Splitter fra Claudiosoft (( Freeware her: http://claudiosoft.online.fr/wavsplit.html ))

Det kan ikke andet end splitte wav filer, men til gengæld så fylder det ikke så meget *smirk*!

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.