Jump to content

Warning 111: Power adapter not plugged in


Guest Qriz

Recommended Posts

Jeg har først her fornylig set at den nye opdatering er kommet. Og så ville det jo også være meget rart at benytte sg af den, men...

Opdateringsfilen bliver korrekt udpakket, den finder rigtig nok også min ROM version (1.37.4) og jeg klikker herefter glad på "Upgrade". men her sker der så noget. En "Warning 111: Power adapter not plugged in" popper op på skærmen. Jeg skal efter sigende have min strøm adapter tilsluttet min SPV under hele opdateringen, men hvordan kan jeg det samtidig med at den er koblet sammen med min computer?? Jeg kan herefter ikke fortsætte opgradereing! Hvad gør jeg?

Min SPV er den første udgave forbundet med min computer via det med følgende USB kabel.

Jeg har søgt rundt omkring. for at finde svar på mit problem, og det ser ud til at i hvert fald E200 bliver opladet samtidigt med den er forbundet via USB, men det er altså ikke tilfældet med min SPV.

Skal jeg ud og købe nyt udstyr før jeg kan opgraderer eller hvordan??

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Hej!

Jeg har svært ved at se problemet! Du har da placeret tlf. i den medfølgende dokingstation? I så fald er det bare at sætte stikket fra laderen i din dokingstation, voila!

Posted from my SmartPhone!

Link to comment
Share on other sites

Du har da placeret tlf. i den medfølgende dokingstation? I så fald er det bare at sætte stikket fra laderen i din dokingstation, voila!

Posted from my SmartPhone!

Nogle af de nye modeller bliver leveret med et usb-kabel istedet for en dokingstation :)

Men der er så plads til strømstikket ved siden af det flade stik som skal ind i SPV`en...

Bare til orientering :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.