Jump to content

Arrgh smadret display :(


Guest Ziij1n

Recommended Posts

Argh her den 25 fik jeg smadret min mobil jeg ramte bordkanten da jeg havde den i lommen :) :oops:

Er der nogle der ved hvad sådan et nyt display(Frontglas og display) koster ?? (SPV E100)

Rasmus

Link to comment
Share on other sites

Nej hvor ærgeligt.. :cry:

prøv evt. at ringe til Teleservice, klokkestøbervej i Odense.

De ved det sikkert ellers kan de undersøge det for dig :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy
Er der nogle der ved hvad sådan et nyt display(Frontglas og display) koster ?? (SPV E100)

Tja, uden at vide det vil jeg gætte på omkring 1000,- ... men som zapin siger, ring til teleservice og spørg :)

Link to comment
Share on other sites

Flot Jakob, bare træd lidt på ham :?

HULK...

:) :D :lol: :) :( :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :) :) :) :) :)

Link to comment
Share on other sites

Ja ok - Sorry... Selvfølgelig er det surt at smadre sit display, men du må fandme have været uheldig... Sorry..

Men; jeg har jagtet sådan et tastaturprint i snart ½ år - det koster 575 hos TeleService fordi de vil montere det..

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

nej - det vil være en dårlig idé... Det er en esktra jeg har liggende der ikke kunne tåle en tur i kaffekoppen og det dækker garantien ikke (for dårligt?)... Så hvis jeg lige ku få et tastaturprint, så ville jeg have en ekstra telefon.... Derfor...

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Det er en esktra jeg har liggende der ikke kunne tåle en tur i kaffekoppen og det dækker garantien ikke (for dårligt?)

Mon ikke det der i virkeligheden er problemet er for meget kaffe :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest Ziij1n

Kan sige jer man kan IKKE lave displayet !... Da det er smeltet på printet

Hehe jeg vil ikke sælge den har fået en ny SPV E100 såå vil bruge den gamle til extra parts :)

Sorry folkens :D

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.