Jump to content

Speaking Clock.


Guest Zhaban

Recommended Posts

Hvordan får man dette program til at virke?...

Jeg har bare lagt mappen "clock" ind på SD-kortet, og så derefter kopieret "Speaking Clock" ikonet til "Start Menu"...

Så prøver man at trykke på ikonet på mobilen, som der så bare siger tre HØJE beeps! :?

En der kan skære det ud i pap til mig? :)

PFH. Tak :D

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Har du lavet en genvej til Speaking Clock til din Startmenu!? Eller har du rent faktisk kopieret programmet over til din Startmenu??

Og hvilken telefon har du?

Link to comment
Share on other sites

Jeg sidder med min gamle SPV og er ikke lige helt med her :)

I mappen "clock12" ligger der en masse lyd-filer, dem har jeg bare ladet ligge, men så i bunden ligger der et lille genvejs-ikon, tror jeg da det er.

Den har jeg lagt i mappen "Start Menu"....

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Okay tror ikke det er et genvejsikon .. det er selve programmet.

Du skal lave en genvej til programmet .. og placere genvejen i startmenuen .. så burde det virker =))

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg ikke forstå :D Det virker stadig ikke!...

Altså, man ligger "clock12" filen ind på SD-kortet, kører zippen på mobilen, så ligger alle filerne derfra sig i en mappe, "clock", også kopiere man den lille fil "speaking clock.exe" over i mappen "start menu" og genstarter?... Men nej! :shock: Stadig ingen kælling der vil sige mig hvad klokken er :)

Har jeg gjort noget forkert, eller er det nissen der driller igen igen :lol:

Link to comment
Share on other sites

også kopiere man den lille fil "speaking clock.exe" over i mappen "start menu" og genstarter?

Nej nej nej nej nej (fra bambi på glatis :-) )man laver selv en genvej til programmet, som man lægger i startmenuen :-)

Det var det Morflez skrev, hvis jeg har forstået det rigtigt :-)

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

øhhhh ja zapin du har forstået korrekt *G*

Hvor svært kan det være *G*G* - pak zipfilen ud på din PC!

Lav en mappe på dit Storage Card der hedder "clock" .. placer *ALLE* filerne i clock mappen, højreklik med musen på clock.exe - opret genvej .. flyv _denne_ genvej til din Startmenu!

Link to comment
Share on other sites

Tænk sig at det kunne lade sig gøre :D Jeg er lidt fatsvag, men det må i eksperter lige bære lidt over med  :)  

Tak til jer!...

Zhaban

Jamen det var vi andre også i starten (jeg er det stadig :-) ) men det er ligesom alt andet - det vi kan er nemt - det vi ikke kan (endnu) er svært :-)

Godt du fik det til at virke :-)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.