Jump to content

Sms under opkald


Guest sqlarsen

Recommended Posts

Guest sqlarsen

Hej alle!

Hvis man er igang med et opkald, er det træls at få den høje beskedlyd/vibrator lige i ind i øret. :shock:

Er der nogle der ved, om der er noget at gøre ved dette :?:

På forhånd thanx

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Jeg er sikker på at jeg gør det, jeg har nemlig lige testet det :shock:

Jeg har nu valgt en lyd der ikke er så gennemtrængende som den jeg havde før, men stadig synes jeg, at der er lidt for meget gene ved vibratoren fx. ved lydløs profilen aktiveret.

Det må da være muligt at ændre :?:

Link to comment
Share on other sites

Jegkan desværre ikke bidrage med en løsning, vil bare lige fortælle at jeg altså også får sms-lyden i øret hvis der kommer en sms mens jeg snakker. Jeg synes dog ikke det er så højt, men højt nok til at den jeg snakker med også kan høre det dog.

TKJ

Link to comment
Share on other sites

det må kunne klares med et program a la earsaver, som istedet for et bip sender en tom lyd !

Problemet er så bare at fortælle telefonen at programmet kun skal køre under opkald og ikke andet, ellers får man ingen lyd når der komer sms :-)

Oplagt konkurenceide` :-)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er stadig 100% sikker på at det kan indstilles i en menu - det har jeg gjort på min egen - jeg kan bare ikke huske hvor det er... Men jeg skal nok jagte videre

/Jakob

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Nu har jeg fundet ud af det!

En godt gemt indstilling under "Tilgængelighed" og "Indgående opkald" klarede det. Hvis denne sættes til "Fra" så er besked lyden væk under opkald.

Derimod ser jeg ikke rigtig nogle muligheder med vibratoren, så lad det stadig være en "lille" konkurrence :)

Link to comment
Share on other sites

Derimod ser jeg ikke rigtig nogle muligheder med vibratoren :)

Gør du ikke :?: :?: :?:

Jeg ser rigtig mange muligheder med vibratoren, men desværre vil konen ikke være med til dem :D :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Gør du ikke :?: :?: :?:

Jeg ser rigtig mange muligheder med vibratoren, men desværre vil konen ikke være med til dem :D :lol: :)

Hey!!! Det er vist manipulation af mine ord :x

Men du har jo egentlig ret, min kæreste er heller ikke med på den! :roll:

Link to comment
Share on other sites

Så ville det sq da også være smartere at bruge en Nokia 5510 eller noget..... Den kan spules...  :)

Vi bliver nok nødt til at nøjes med at ligge den ned i bukselommen, og så ringe til os selv (SKØNT) :D :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.