Jump to content

Installere


Guest thb

Recommended Posts

Hej alle

Jeg har siddet og prøvet at installere nogle af de programmer her fra siden, men det vil ikke virke..

Jeg har hentet det program der gør at jeg bare kan højre klikke på cab filerne og så trykke overfør (eller hvad det nu er der står.. ) så når jeg gør det så står der bare at filen ikke er blevet installeret på min SPV..

Håber at I kan hjælpe..

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Hej alle

Jeg har siddet og prøvet at installere nogle af de programmer her fra siden, men det vil ikke virke.. 

Jeg har hentet det program der gør at jeg bare kan højre klikke på cab filerne og så trykke overfør (eller hvad det nu er der står.. ) så når jeg gør det så står der bare at filen ikke er blevet installeret på min SPV.. 

Håber at I kan hjælpe.. 

Thomas

er din smartphone app unlock??

Link to comment
Share on other sites

Det ved jeg faktisk ikke.. men det er lige lykkedes mig at installere det første program, men mange af de gange jeg har prøvet at lægge noget på min kort, så siger den fejl og siger at der ikke er nok rettigheder eller sådan noget...

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Guest MoRFLeZ

Hvis den siger du ikke har nok rettigheder, så er det fordi din SPV ikke er software unlocked.

Kig efter programmet Disable Security på 4smartphone.dk - det afhjælper problemet.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.