Jump to content

Underligt problem med opkalds id


Guest cosmodk

Recommended Posts

Guest cosmodk

Jeg har en spv e100 med den nye orange update, kører dog på telmore. Hvordan kan det være at jeg skal ind i indstillinger og sætte den til at VISE mit opkaldsid hvergang jeg har genstartet telefonen?

Den hopper simpelthen tilbage på "ingen opkald" hvergang telefonen startes op.. så skal jeg ind og manuelt sætte den til "alle opkald" for at dem jeg ringer til kan se at det er mig..

Er der andre med dette problem eller måske en løsning på dette problem?

Mvh

Cosmo

Link to comment
Share on other sites

Guest sqlarsen

Ahhhrrr... Min lillebror har samme problem med sin spv (den første). Han har også Tellmore.

Jeg kan ikke bidrage med en løsning til dig, men der er tydeligvis et problem. Orange hjælper næppe med det :) Men jeg håber for dig og min bror, at der er nogle der kommer op med en løsning.

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Jeg ved ikke om det hjælper, men hvad har du den opsat til på telmore.dk? ... Jeg har har mit nummer tilmeldt "udladt nummer", og bruger "send kun ID til kontaktpersoner" på SPV'en ... det virker perfekt!

Link to comment
Share on other sites

Guest cosmodk

Udeladt nummer på telmore er jo bare så dit nummer ikke kommer i diverse søgemaskiner, og telefonbøger.. det er da det der står på deres side

Link to comment
Share on other sites

Guest Crispy

Dette står på deres side:

Hvis du ikke ønsker at dit navn og nummer skal være offentligt tilgængeligt, kan du helt gratis få udeladt nummer. Dette medfører, at ingen registrerede data videregives fra TELMORE.

Udeladt nummer betyder desuden, at dit nummer ikke vises til den du ringer til. Du skal dog være opmærksom på, at dit nummer stadig vil blive vist, når du sender sms-beskeder.

Uanset valg af udeladt nummer, kan videregivelse af dine oplysninger dog altid finde sted til alarmtjenesten 112 og til andre udbydere af telenet og teletjenester i signaleringsøjemed.

For at vælge udeladt nummer, skal du sætte et hak ud for nummeret. Det er gratis at have udeladt nummer.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.